Pierwszy rok pedagogiki, drugi semestr, studia niestacjonarne pierwszego stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012L - Semestr letni 2011/2012 2013L - Semestr letni 2012/13 2014Z - Semestr Zimowy 2013/14 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016Z - Semestr zimowy 2015/16 2016L - Semestr letni 2015/2016 2017L - Semestr letni 2016/2017 2018L - Semestr letni 2017/2018 2019L - Semestr letni 2018/2019 2020L - Semestr letni 2019/2020 2021Z - Semestr zimowy 2020/2021 2022L - Semestr letni 2021/2022 2023L - Semestr letni 2022/2023 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012L | 2013L | 2014Z | 2014L | 2015L | 2016Z | 2016L | 2017L | 2018L | 2019L | 2020L | 2021Z | 2022L | 2023L | |||||
1000-PE-12BPW-N1 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1) Zapoznanie z czynnikami warunkującym prawidłowy rozwój ontogenetyczny (molekularne podstawy dziedziczności i zmienności). 2. Nabycie umiejętności rozpoznawania i rozumienia potrzeb biologicznych dziecka na każdym etapie rozwoju w celu wspierania jego zdrowia i rozwoju. |
|
|||||||||||
1000-PE-12HW-N1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem studiowania historii wychowania jest poznanie i rozumienie miejsca wychowania oraz nauczania w życiu społe-czeństw na tle zmieniających się epok i warunków ludzkiej egzystencji. Ukazanie słuchaczom dorobku polskiej myśli pedagogicznej na tle europejskich i światowych doświadczeń w ścisłym powiązaniu z dziejami narodu polskiego, twórczego wysiłku polskich elit oraz walki o zachowanie ducha narodowego w trudnych momentach polskiej historii. Celem zajęć jest również ukazanie różnorodności koncepcji edukacji, przybliżenie działalności wybitnych postaci z sfery myśli pedagogicznej a poprzez to zrozumienie przez uczestników zajęć genezy współczesnych koncepcji oświaty i wychowania, tak w Polsce, jak też w Europie. |
|
||||||||||||
1000-PE-12PR-N1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy z zakresu psychologii rozwojowej oraz umiejętności posługiwania się podstawowymi ujęciami teoretycznymi z psychologii rozwojowej w celu analizowania zagadnień pedagogicznych w kontekście rozwoju psychicznego człowieka |
|
||||||||||||
1000-PE-12PSPO-N1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||||
1000-PE-12SW-N1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||
1000-PE-12TW-N1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||||