Pierwszy rok pedagogiki, pierwszy semestr, studia niestacjonarne drugiego stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - Semestr zimowy 2011/12 2013Z - Semestr zimowy 2012/13 2013L - Semestr letni 2012/13 2014Z - Semestr Zimowy 2013/14 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015Z - Semestr Zimowy 2014/15 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016Z - Semestr zimowy 2015/16 2016L - Semestr letni 2015/2016 2017Z - Semetr zimowy 2016/2017 2018Z - Semestr zimowy 2017/2018 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 2022Z - Semestr zimowy 2021/2022 2023Z - Semestr zimowy 2022/2023 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013Z | 2013L | 2014Z | 2014L | 2015Z | 2015L | 2016Z | 2016L | 2017Z | 2018Z | 2019Z | 2020Z | 2022Z | 2023Z | |||||
1000-PE-11APTK-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu : 1 Uzupełnienie teoretycznych podstaw współczesnych teorii kształcenia 2. Znajomość aktualnych stanowisk w dyskusji nad problematyką kształcenia we współczesnej dydaktyce oraz pedagogice ogólnej;3. Rozumienie związków pomiędzy modelami kształcenia obecnymi w teoriach i praktykach edukacyjnych a określonymi stanowiskami filozoficzno-antropologicznymi, psychologicznymi, socjokulturowymi, i in.;4. Umiejętność analizy, ewaluacji i projektowania toku kształcenia zgodnie z zasadami obecnymi w obszarach różnych teorii kształcenia;5. Wdrożenie do samokształcenia i refleksji dającej podstawę do świadomego budowania osobistych teorii pedagogicznych. |
|
||||||||||||||
1000-PE-11EwZP-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
1000-PE-11IWO-N2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest krytyczna analiza instytucjonalnego wymiaru opieki i wychowania oraz kultury, analizy mocnych i słabych stron instytucji opiekuńczo-wychowawczych. |
|
|||||||||||||
1000-PE-11PO-N2 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: zapoznanie z podstawowymi pojęciami współczesnej pedagogiki, jej przedmiotem , miejscem w systemie nauk, jej sub-dyscyplinami i związkach z innymi naukami .Zapoznanie z wybranymi nurtami i systemami pedagogicznymi oraz głów-nymi orientacjami badawczymi. |
|
||||||||||||||||
1000-PE-11PPR-N2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi : • zagadnieniami z zakresu psychologii rozwojowej i wychowawczej, • orientacjami i teoriami rozwojowymi; biologicznymi, socjologicznymi oraz psychologicznymi (psychoanalitycznymi, behawioralnymi i poznawczymi ). • stadiamirozwoju psychofizycznegoczłowieka, • problematyką rozwoju dziecka w zakresie rozwoju ruchowego, intelektualnego, emocjonalnego i społeczno-moralnego. |
|
|||||||||||||
1000-PE-11SPW-N2 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem zajęć z przedmiotu jest dostarczenie studentowi wiedzy i umiejętności z zakresu podstaw wychowania wywodzących się z kręgów socjologicznych i kulturowych (m.in. terminologia, podstawowe pojęcia, zakresy problematyki, główne teorie i nurty, zjawiska społeczne i kulturowe itd.). |
|
||||||||||||