Drugi rok terapii pedagogicznej, 4 sem., N II st (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2014L - Semestr Letni 2013/14 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016L - Semestr letni 2015/2016 2017L - Semestr letni 2016/2017 2018Z - Semestr zimowy 2017/2018 2018L - Semestr letni 2017/2018 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2019L - Semestr letni 2018/2019 2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 2020L - Semestr letni 2019/2020 2021L - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2014L | 2015L | 2016L | 2017L | 2018Z | 2018L | 2019Z | 2019L | 2020Z | 2020L | 2021L | |||||
1000-PE-TP22KiR-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
1000-PE-TP22POO-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student na zajęciach z pedagogiki porównawczej uzyska wiedzę oraz umiejętności w zakresie porównywania systemów edukacyjnych, wnioskowania, planowania zmian w celu doskonalenia edukacji. Także opanuje umiejętność przeprowadzania badań porównawczych systemów edukacyjnych |
|
|||
1000-PE-TP22PP-N2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student na zajęciach z pedagogiki porównawczej uzyska wiedzę oraz umiejętności w zakresie porównywania systemów edukacyjnych, wnioskowania, planowania zmian w celu doskonalenia edukacji. Także opanuje umiejętność przeprowadzania badań porównawczych systemów edukacyjnych |
|
|||||||||
1000-PE-TP22PL-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wspieranie edukacyjne dzieci z problemami logopedycznymi. Organizowanie pomocy logopedycznej dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisani przy ścisłej współpracy z logopedą. Prowadzenie zajęć z zakresu profilaktyki logopedycznej. |
|
||||||||||
1000-PE-TP22PzD-N2 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
1000-PE-TP22SM-N2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||
1000-PE-TP22TN-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student wykorzystuje umiejętności diagnostyczne do rozpoznawania sytuacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w zakresie czytania i pisania oraz projektuje oddziaływania terapeutyczne w zakresie specyficznych trudności w procesie uczenia się (dysleksja, dysortografia, dysgrafia). |
|
||||||||||
1000-PE-TP22WZA-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Problematyka ćwiczeń: 1. Arteterapia a sztuka. Klient jako artysta. 2. Doświadczenia estetyczne – doświadczenia sztuki. Klient jako odbiorca. 3. Komunikowanie emocji w arteterapii. 4. Biblioterapia jako wykorzystywanie terapeutycznych właściwości literatury. Rodzaje i zastosowanie biblioterapii. 5. Muzykoterapia i jej zastosowanie. Główne modele muzykoterapii. 6. Drama, teatroterapia, psychodrama. 7. Warsztaty terapii zajęciowej. 8. Metody projekcyjne a arteterapia. 9. Prezentacja (warsztaty symulacyjne) samodzielnie opracowanych przez studentów projektów arteterapeutycznych dla dzieci i młodzieży. |
|
||||||||||