Drugi rok pedagogiki społeczno-rodzinnej, pierwszy semestr, studia niestacjonarne II st (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - Semestr zimowy 2011/12 2013Z - Semestr zimowy 2012/13 2014Z - Semestr Zimowy 2013/14 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013Z | 2014Z | 2019Z | |||||
1000-PE-PSR21AND-N2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studenta z podstawowymi zagadnieniami z andragogiki, umiejscowienie jej w świecie nauki oraz zaprezentowanie jej tożsamości teoretycznej i metodologicznej. Student zapozna się z zagadnieniami rozwoju i nauczania osób dorosłych. Na wykładach zostaną przedstawione treści dotyczące metod uczenia osób dorosłych oraz sylwetka andragoga jako nauczyciela. Również zostaną poruszone treści dotyczące refleksji etycznych zawodu andragoga. Student w ramach zajęć nabędzie umiejętność charakteryzowania andragogiki jako nauki. Opanuje sposoby skutecznego uczenia się przez całe życie oraz metody dydaktyczne pracy z uczniem dorosłym. |
|
||||||
1000-PE-PSR21PR-N2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem przedmiotu jest dostarczenie wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania poradnictwa rodzinnego, głównych problemów jakimi zajmuje się poradnictwo rodzinne, w tym zagadnień związanych z komunikacją w rodzinie oraz dostar-czenie podstawowych umiejętności związanych z prowadzeniem poradnictwa rodzinnego. |
|
||||||
1000-PE-PSR21RD-N2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Nabycie przez studentów wiedzy dotyczącej problemów rodzin dysfunkcjonalnych. Uzyskanie wiedzy o sytuacji dziecka w rodzinie dysfunkcjonalnej. Skutki dysfunkcjonalności rodziny dla rozwoju emocjonalnego, poznawczego, społecznego dziecka. Uzyskanie wiedzy i umiejętności projektowania pomocy dzieciom pochodzącym z rodzin dysfunkcjonalnych. |
|
||||||
1000-PE-PSR21SM-N2 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Przygotowanie studenta do tworzenia strategii i prowadzenia badań pedagogicznych |
|
|||||
1000-PE-PSR21STR-N2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
1000-PE-PSR21SK-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
1000-PE-PSR21WU-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||