Drugi rok terapii pedagogicznej, 3 sem., N II st (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2014Z - Semestr Zimowy 2013/14 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015Z - Semestr Zimowy 2014/15 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016Z - Semestr zimowy 2015/16 2017Z - Semetr zimowy 2016/2017 2018Z - Semestr zimowy 2017/2018 2018L - Semestr letni 2017/2018 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2014Z | 2014L | 2015Z | 2015L | 2016Z | 2017Z | 2018Z | 2018L | 2019Z | 2020Z | |||||
1000-PE-TP21A-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studenta z podstawowymi zagadnieniami z andragogiki, umiejscowienie jej w świecie nauki oraz zaprezentowanie jej tożsamości teoretycznej i metodologicznej. Student zapozna się z zagadnieniami rozwoju i nauczania osób dorosłych. Na wykładach zostaną przedstawione treści dotyczące metod uczenia osób dorosłych oraz sylwetka andragoga jako nauczyciela. Również zostaną poruszone treści dotyczące refleksji etycznych zawodu andragoga. Student w ramach zajęć nabędzie umiejętność charakteryzowania andragogiki jako nauki. Opanuje sposoby skutecznego uczenia się przez całe życie oraz metody dydaktyczne pracy z uczniem dorosłym. |
|
|||||||||
1000-PE-TP21DP-N2 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Wyposażenie studentów w wiedzę oraz wykształcenie profesjonalnych postaw w zakresie istoty, zadań, zasad i przebiegu diagnozy pedagogicznej i psychologicznej. Wyposażenie studentów w wiedzę dotyczącą szczegółowych reguł metodologiczno-etycznych obowiązujących w diagnozowaniu psychopedagogicznym oraz podstawowych technik diagnozowania wybranych środowisk, problemów i zaburzeń rozwojowych. |
|
|||||||
1000-PE-TP21PP-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||
1000-PE-TP21SM-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||
1000-PE-TP21SK-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
1000-PE-TP21TN-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
• wyposażenie w wiadomości i umiejętności niezbędne do rozpoznania dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki oraz konstruowania programów terapeutycznych • zapoznanie z podstawami metodyki zajęć korekcyjno-wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. |
|
|||||||||
1000-PE-TP21WZ-N2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||