Pierwszy rok pedagogika zintegrowana edukacja wczesnoszkolna, 2 semestr, N II st (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012L - Semestr letni 2011/2012 2013L - Semestr letni 2012/13 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016L - Semestr letni 2015/2016 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012L | 2013L | 2014L | 2015L | 2016L | |||||
1000-PE-ZEW12ZEWM-N2 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot systematyzuje i pogłębia wiedzę z zakresu treści, zadań i funkcji pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, poszerza umiejętności interpretacyjne tekstów źródłowych oraz kompetencje metodyczne z zakresu edukacji wczesnoszkolnej |
|
||
1000-PE-ZEW12SM-N2 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1000-PE-ZEW12PED-N2 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1000-PE-ZEW12MBS-N2 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest konstruowanie świadomości metodologicznej studenta na bazie przedstawionych założeń teoretycznych współczesnych paradygmatów badawczych. Poprzez prezentację zasad i reguł organizacji procesu badawczego nastąpi tworzenie fundamentu warsztatu pracy badawczej. Kolejnym celem jest także kształtowanie fundamentalnych kompetencji metodologicznych jako zaplecza refleksyjnej i badawczej postawy wobec rzeczywistości edukacyjnej. |
|
||
1000-PE-ZEW12FW-N2 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1000-PE-ZEW12EZP-N2 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1000-PE-ZEW12DRD-N2 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Poznanie przyczyn, przejawów i konsekwencji dysharmonii w rozwoju dziecka oraz wybranych programów terapeutycznych. |
|
||
1000-PE-ZEW12ARO-N2 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1000-PE-ZEW12APTW-N2 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||