Drugi rok zarządzania, drugi semestr, studia niestacjonarne pierwszego stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012L - Semestr letni 2011/2012 2013L - Semestr letni 2012/13 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015Z - Semestr Zimowy 2014/15 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016L - Semestr letni 2015/2016 2017Z - Semetr zimowy 2016/2017 2017L - Semestr letni 2016/2017 2018Z - Semestr zimowy 2017/2018 2018L - Semestr letni 2017/2018 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2019L - Semestr letni 2018/2019 2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 2020L - Semestr letni 2019/2020 2021L - Semestr letni 2020/2021 2022L - Semestr letni 2021/2022 2023L - Semestr letni 2022/2023 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012L | 2013L | 2014L | 2015Z | 2015L | 2016L | 2017Z | 2017L | 2018Z | 2018L | 2019Z | 2019L | 2020Z | 2020L | 2021L | 2022L | 2023L | |||||
2000-ZA-ZMP22BM-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem nauczania przedmiotu jest nabycie przez studenta kompetencji opisanych w efektach kształcenia wymagających badania i analizowania rynku w aspekcie ilościowym i jakościowym. Ponadto nabycie umiejętność wnioskowania i podejmowania decyzji na podstawie wyników badań rynkowych i marketingowych. |
|
|||||||
2000-ZA-ZMP22FP-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
2000-ZA-ZMP22JA-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rozwijanie umiejętności językowych na poziomie B2. Kontynuowanie nauki słownictwa z naciskiem na słownictwo zawodowe oraz gramatyki. Ćwiczenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem. Ćwiczenie umiejętności przedstawiania swoich racji, argumentowania oraz pisania krótkich form typu list formalny, CV. |
|
|||||||
2000-ZA-ZMP22JR-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
2000-ZA-22MPPD-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem zajęć jest prezentacja najważniejszych zagadnień dotyczących zasad, kryteriów i innych wymogów przygotowania prac dyplomowych. Zaprezentowane treści pozwolą studentom na zdobycie umiejętności napisania pracy dyplomowej poprawnej pod względem merytorycznym i formalnym. |
|
|||||||||||
2000-ZA-22NiM-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu 1. Po ukończeniu przedmiotu student powinien znać pojęcie negocjacji i mediacji, konfliktu, kooperacji, techniki negocjacji, zasady komunikacji, modele komunikacji, etyczne i kulturowe uwarunkowania nego-cjacji 2. Student powinien rozumieć, iż właściwe komunikowanie się znacznie usprawnia funkcjonowanie każdej organizacji, podnosi jej efektywność i wpływa na poziom satysfakcji partnerów biznesowych, klientów, co docelowo implikuje jakościowy wzrost standardów obsługi. 3. Student powinien umieć zastosować zdobytą wiedzę w celu rozpoznania różnorodnych sytuacji koopera-cji i konfliktu w strukturach organizacyjnych, pełnić funkcję negocjatora, mediatora, skutecznie komunikować się w sytuacjach konfliktu i współdziałania, dobierać techniki negocjacji i mediacji uwzględniając specyfikę sytuacji biznesowej. |
|
||||||||||||
2000-ZA-22PZL-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest zdobycie wiedzy w zakresie zarządzania logistyką, jako istotnego czynnika sprawnego zarządzania przed-siębiorstwem i warunku realizacji jego celów. Zaprezentowane treści pozwolą na umiejętną identyfikację, analizę i kontrolę procesów logistycznych w przedsiębiorstwie w celu podejmowania decyzji logistycznych spójnych z celami zarządzania przedsiębiorstwem. |
|
||||||||||
2000-ZA-22PPG-N1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem nauczania przedmiotu jest nabycie przez studenta kompetencji opisanych w efektach kształcenia dotyczących relacji między organami władzy publicznej a przedsiębiorcami w szeroko rozumianej dziedzinie prowadzenia działalno-ści gospodarczej (zasady prawa gospodarczego, zasady i warunki podejmowania, prowadzenia i zakończenia działalno-ści gospodarczej). |
|
|||||||||||||||
2000-ZA-22ZJ-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Przedmiot ma za zadanie ułatwić studentom zrozumienie problematyki zarządzania jakością oraz przyswojenie interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu teoretycznych podstaw zarządzania jakością, a także prezentację przydatnych w praktyce systemów, metod, technik i narzędzi, które są niezbędne w procesie zarządzania jakością. Celem szczegółowym będzie zapoznanie studentów z procesem wdrożenia systemu, jego dokumentowania, certyfikacją i obiegiem informacji oraz prezentacją przykładów praktycznych funkcjonowania systemów zapewnienia jakości. Student powinien praktycznie umieć wykorzystać znane metody doskonalenia jakości, sporządzić procedurę jakościową, umieć zaplanować procedurę certyfikacyjną dla przedsiębiorstwa, zidentyfikować i sklasyfikować koszty jakości w organizacji, umieć sporządzić samoocenę jakościową funkcjonowania organizacji wg Europejskiego Modelu Doskonałości. |
|
|||||||||||||
2000-ZA-ZMP22ZS-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem nauczania przedmiotu jest nabycie przez studenta kompetencji opisanych w efektach kształcenia wymagających analizowania zjawisk rynkowych i na ich podstawie wyboru strategii działania różnorodnych organizacji zarówno komercyjnych, jak i o charakterze niekomercyjnym. Ponadto nabycie umiejętność dostosowania strategii do specyfiki konkretnej jednostki w nawiązaniu do jej zasobów, warunków otoczenia i fazy rozwojowej rynku. |
|
|||||