Drugi rok administracji gospodarczej, pierwszy semestr, studia niestacjonarne drugiego stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - Semestr zimowy 2011/12 2013Z - Semestr zimowy 2012/13 2014Z - Semestr Zimowy 2013/14 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015Z - Semestr Zimowy 2014/15 2016Z - Semestr zimowy 2015/16 2017Z - Semetr zimowy 2016/2017 2018Z - Semestr zimowy 2017/2018 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 2020L - Semestr letni 2019/2020 2021Z - Semestr zimowy 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013Z | 2014Z | 2014L | 2015Z | 2016Z | 2017Z | 2018Z | 2019Z | 2020Z | 2020L | 2021Z | |||||
2000-AD-AG21APOS-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2000-AD-AG21IZP-N2 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem nauczania przedmiotu jest nabycie przez studenta wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych opisanych w efektach kształcenia, dotyczących elementów procesu zarządzania, sprawowania władzy i dysponowana zasobami przestrzeni publicznej , które prowadzi do zadowolenia mieszkańców, właścicieli nieruchomości i inwestorów oraz poprawy rozstrzygania konfliktów na trzech poziomach: wewnątrz jednostki samorządu terytorialnego, między jednostkami samorządu terytorialnego oraz między jednostką samorządu terytorialnego a organami administracji rządowej, w kontekście poprawy jakości życia społeczeństwa jako całości. Celem dodatkowym jest wskazanie słuchaczom na potrzebę zmian w regulacjach prawnych dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego w kierunku wypełniania luk prawnych i usunięcia wewnętrznych sprzeczności oraz zapoznanie z dorobkiem doktrynalnym w tym zakresie. |
|
|||||||||||||
2000-AD-AG21PZ-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2000-AD-AG21PPK-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2000-AD-AG21SM-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2000-AD-AG21TPR-N2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem nauczania przedmiotu jest nabycie przez studenta kompetencji opisanych w efektach kształcenia, a zwłaszcza dotyczących roli i znaczenia transportu dla rozwoju regionów oraz kierunków i celów polityki transportowej ze szczególnym uwzględnieniem warunków polskich. |
|
||||||||||||
2000-AD-AG21ZP-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem nauczania przedmiotu jest nabycie przez studenta kompetencji opisanych w efektach kształcenia, dotyczących elementów procesu zarządzania, sprawowania władzy i dysponowania zasobami w organiza-cjach publicznych, które prowadzi do zadowolenia mieszkańców i inwestorów oraz poprawy sprawności procesów koordynacji i wzrostu wartości zasobów organizacji na trzech poziomach koordynacji: wewnątrz organizacji publicznych, pomiędzy organizacjami publicznymi a organizacjami sektora rynkowego oraz wewnątrz organizacji sektora rynkowego i pomiędzy organizacjami tego sektora, w kontekście poprawy jakości życia społeczeństwa jako całości. Celem dodatkowym jest wskazanie słuchaczom na potrzebę zmian w strukturze i procesach admini-stracji w kierunku urynkowienia usług społecznych i komunalnych oraz zapoznanie z koncepcjami me-nedżeryzmu i rynkowo zorientowanej administracji publicznej. |
|
|||||