Drugi rok pedagogiki, pierwszy semestr, studia niestacjonarne pierwszego stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - Semestr zimowy 2011/12 2013Z - Semestr zimowy 2012/13 2014Z - Semestr Zimowy 2013/14 2015Z - Semestr Zimowy 2014/15 2016Z - Semestr zimowy 2015/16 2016L - Semestr letni 2015/2016 2017Z - Semetr zimowy 2016/2017 2018Z - Semestr zimowy 2017/2018 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 2021Z - Semestr zimowy 2020/2021 2023Z - Semestr zimowy 2022/2023 2024Z - Semestr zimowy 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013Z | 2014Z | 2015Z | 2016Z | 2016L | 2017Z | 2018Z | 2019Z | 2020Z | 2021Z | 2023Z | 2024Z | |||||
1000-PE-21ZRI-N1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Zapoznanie studentów z problematyką zaburzeń rozwoju, omówienie wybranych zaburzeń rozwoju na podstawie klasyfikacji DSM – IV Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. |
|
|||||||||||
1000-PE-21TBwNS-N1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||
1000-PE-21PSPO-N1 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wyposażenie studentów w podstawową wiedzę psychologiczną dotyczącą zachowań społecznych oraz w podstawowe umiejętności obserwacji zjawisk społecznych w celu analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych. |
|
||||||||||||||
1000-PE-21PSdpt-N1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu 1. Poznanie pojęć z zakresu patologii społecznej i terminów określających: procesy, zjawiska, dewiacje społeczne 2. Poznanie teorii opisujących i wyjaśniających zjawiska patologiczne oraz różnorodnych uwarunkowań tych zjawisk 3. Analiza czynników zwiększających ryzyko zachowań patologicznych we współczesnym świecie 4. Zapoznanie z profilaktyką i przezwyciężaniem patologii społecznych (konstruowanie programów profilaktycznych) |
|
||||||||||||
1000-PE-21KCwH-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Zapoznanie studentów z tradycjami humanistycznymi na tle współczesnych nauk społecznych ze szczególnym uwzględnieniem problematyki wolności człowieka, roli rodziny i życia prywatnego, teorii piękna, człowieka jako istoty społecznej. |
|
||||||
1000-PE-21KIiS-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego doskonalenia umiejętności komunikacyjnych, inter-personalnych, diagnozowania sytuacji społecznych i właściwych zachowań komunikacyjnych dostosowanych do uczestników sytuacji i zaistniałych problemów ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności mediacji i negocjacji. Celem zajęć jest uświadomienie uczestnikom znaczenia takich umiejętności, zdolności i zachowań jak: pewność siebie, budo-wanie autorytetu, asertywność, perswazja, obrona przed manipulacją, empatia i inteligencja emocjonalna, umiejętność rozwią-zywania konfliktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność negocjacji, mediacji. |
|
||||||
1000-PE-21ITA-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
1000-PE-21ENG-N1 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem zajęć jest osiągnięcie przez studentów odpowiedniego stopnia kompetencji językowej określonej w wymaganiach Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego ( poziom B2) w zakresie czterech podstawowych sprawności(czytanie, słuchanie, pisanie, mówienie), który umożliwi im sprawną komunikację zarówno w sytuacjach dnia codziennego jak i zawodowych, dotyczących zagadnień szczegółowych w zakresie administracji. Poznanie podstawowych realiów socjokulturowych krajów anglojęzycznych |
|
||||||||||||||
1000-PE-21EPE-N1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z elementami przedsiębiorczości w edukacji jako narzędziami podniesienia jakości wiedzy |
|
||||||||||||
1000-PE-21DO-N1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||