USOSWEB - Akademia Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Elementy przedsiębiorczości edukacyjnej 1000-PE-21EPE-N1
Konwersatorium (KON) Semestr Zimowy 2014/15

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 18
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

Wykaz literatury

A. Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć (zdania egzaminu):

1. A. Salikhov „Kapitał ludzki i edukacja – cele, środki i realia”,

2. Jerzy Cieślik, Krzysztof B. Matusiak, Jacek Guliński, Agnieszka Skala-Poźniak „Edukacja dla

przedsiębiorczości”, Poznań-Warszawa 2011, SEiPA

3. Antoni Roman (redakcja naukowa) „Edukacja i przedsiębiorczość a bezrobocie”, Białystok :

Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania , 2005

B. Literatura uzupełniająca

1. Zbigniew Makieła, Tomasz Rachwał „Krok w przedsiębiorczość” Nowa Era - podręcznik

2. Z. Zioło i T. Rachwał „Rola przedsiębiorczości w edukacji”, Zakład Przedsiębiorczości i Gospodarki Przestrzennej Instytutu Geografii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz Wydawnictwo „Nowa Era". Czasopismo wy-dawane od 2005 roku

Efekty uczenia się:

Wiedza: K_W07,

Student posiada podstawowa wiedze z zakresu struktur społecznych, instytucji życia społecznego, zachodzących miedzy nimi relacjach, a także podstawową terminologię za zakresu przedsiębiorczości, edukacji przedsiębiorczej oraz zagadnień biznesu w edukacji

Umiejętności

K_U 11 – potrafi animować prace nad rozwojem uczestników procesów pedagogicznych oraz wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie

K_U 12 – potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w podejmowanej działalności, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań pedagogicznych

K_U 13 – potrafi pracować w zespole pełniąc rożne role, umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych

K_U 14 – potrafi dokonać analizy wstępnych działań i wskazać ewentualne obszary wspomagające modyfikacji w przyszłym działaniu

Kompetencje społeczne (postawy)

K_K01 – ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzeby ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia

K_K03 – ma przekonanie o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym; jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w realizacji indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie pedagogiki

K_K04 – ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej

K_K07 – jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania pedagogiczne i zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Ali Salikhov 23/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest USOSWEB - Akademia Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3 (2024-12-18)