Trzeci rok pedagogiki zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pierwszy sem, S N I st (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - Semestr zimowy 2011/12 2013Z - Semestr zimowy 2012/13 2014Z - Semestr Zimowy 2013/14 2015Z - Semestr Zimowy 2014/15 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016Z - Semestr zimowy 2015/16 2017Z - Semetr zimowy 2016/2017 2018Z - Semestr zimowy 2017/2018 2019Z - Semestr zimowy 2018/2019 2019L - Semestr letni 2018/2019 2020Z - Semestr zimowy 2019/2020 2020L - Semestr letni 2019/2020 2021L - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013Z | 2014Z | 2015Z | 2015L | 2016Z | 2017Z | 2018Z | 2019Z | 2019L | 2020Z | 2020L | 2021L | |||||
1000-PE-ZEW31ZwR-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie studentowi podstawowej wiedzy z zakresu zaburzeń rozwoju oraz zaburzeń zachowania dzieci a także umiejętności wykorzystania tej wiedzy w celu analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych i wycho-wawczych. |
|
|||
1000-PE-31WPTPZEW-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zagadnieniami pedagogiki przedszkolnej jako nauki oraz codziennej rzeczywistości przedszkolnej. Studenci poznają także różne metody pracy z dzieckiem w przedszkolu. |
|
||||||
1000-PE-ZEW31WoD-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
1000-PE-ZEW31WU-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Kształtowanie umiejętności nawiązywania efektywnej współpracy z dzieckiem, modyfikowania nieodpowiednich zacho-wań, wspieranie procesu usamodzielniania się dziecka. Pogłębianie samoświadomości i refleksji na temat metod wychowawczych, budowanie klimatu wsparcia rodziny dziecka. Podniesienie skuteczności oddziaływań wychowawczych. |
|
|||||||||
1000-PE-ZEW31SL-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu 1. Rozwijanie umiejętności formułowania tematów prac naukowych w obszarze przedmiotu badania pedagogiki 2. Kształtowanie umiejętności prowadzenia kwerendy w literaturze przedmiotu 3. Kształtowanie umiejętności strukturyzowania teoretycznej części pracy dyplomowej 4. Kształtowanie umiejętności redagowania teoretycznej części pracy dyplomowej 5. Wykształcenie umiejętności metodologii badań naukowych |
|
|||||||||
1000-PE-31PMNZEW-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: Wykład: celem zajęć jest pogłębienie i ustrukturyzowanie przedmiotowej wiedzy przyszłego nauczyciela w zakresie niezbędnym do konstruowania kompetentnego przekazu na poziomie wczesnej edukacji Ćwiczenia: Ćwiczenia mają na celu rozwinąć umiejętność budowania spójnego i zintegrowanego programu autorskiego z wyko-rzystaniem przedmiotowej wiedzy merytorycznej |
|
|||||||
1000-PE-ZEW31PD-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2018/2019
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Zapoznanie z wiedzą na temat planowania i jego istoty w edukacji wczesnoszkolnej i wychowaniu przedszkolnym, struktury poszczególnych typów planów, etapów planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej, metod ewaluacji pracy nauczyciela. Kształtowanie umiejętności sporządzania i analizy dokumentów (planów pracy szkoły- dydaktycznej i wychowawczej, rozkła-dów materiału nauczania, planu pracy dydaktycznej i wychowawczej. |
|
|||
1000-PE-ZEW31PP-N1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Określenie przedmiotów wprowadzających wraz z wymogami wstępnymi Podstawowa wiedza z zakresu: psychologii, psychologii rozwojowej, pedagogiki, teorii wychowania, podstaw dydaktyki |
|
|||||||||||||||
1000-PE-ZEW31PiD-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
1000-PE-ZEW31PR-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1000-PE-ZEW31PPr-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
1000-PE-ZEW31JR-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
1000-PE-ZEW31JN-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1000-PE-ZEW31JA-N1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||
1000-PE-ZEW31EG-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu 1. Celem zajęć jest zapoznanie studentów z: • wiedzą na temat etapów rozwoju mowy dziecka, • rolą środowiska rodzinnego w kształtowaniu się mowy dziecka, • zaburzeniami mowy i przyczynami tych zaburzeń, • diagnozą i terapią logopedyczną oraz • podniesienie sprawności aparatu mowy, • rozumienie roli i znaczenia zdrowego głosu nauczyciela w pracy pedagogicznej, • umiejętności poprawnego operowania głosem z uwzględnieniem indywidualnej barwy głosu, intonacji i modulacji głosu oraz prozodii mowy i dykcji. |
|
||||||||
1000-PE-ZEW31EP-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
1000-PE-ZEW31EM-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
1000-PE-ZEW31DP-N1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Zimowy 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||