Drugi rok pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną, 2 sem, studia niestac II st (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012L - Semestr letni 2011/2012 2013L - Semestr letni 2012/13 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016L - Semestr letni 2015/2016 2017L - Semestr letni 2016/2017 2018L - Semestr letni 2017/2018 2019L - Semestr letni 2018/2019 2020L - Semestr letni 2019/2020 2021L - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012L | 2013L | 2014L | 2015L | 2016L | 2017L | 2018L | 2019L | 2020L | 2021L | |||||
1000-PE-PRzPS22ES-N2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||
1000-PE-PRzPS22PP-N2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student na zajęciach z pedagogiki porównawczej uzyska wiedzę oraz umiejętności w zakresie porównywania systemów edukacyjnych, wnioskowania, planowania zmian w celu doskonalenia edukacji. Także opanuje umiejętność przeprowadzania badań porównawczych systemów edukacyjnych. |
|
||||||||||||
1000-PE-PRzPS22PT-N2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Zapoznanie z historią powstania i rozwoju metody TSR, jak również wskazanie i opisanie podstawowych założeń i filozofii omawianej metody. Nauka budowania prawidłowej relacji z klientem w sytuacji pomocowej wraz z jej etapami. Kształtowanie umiejętności stosowania wybranych technik stosowanych w metodzie TSR zarówno z dziećmi jak i z dorosłymi. Uświadomienie konieczności podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i osobowościowych w celu prawidłowego przebiegu terapii za pomocą metody TSR. |
|
||||||||||
1000-PE-PRzPS22PS-N2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
1000-PE-PRzPS22RK-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
1000-PE-PRzPS22SM-N2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
1000-PE-PRzPS22ZP-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr Letni 2013/14
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||