Pierwszy rok pedagogiki, drugi semestr, studia niestacjonarne drugiego stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Administracji i Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012L - Semestr letni 2011/2012 2013L - Semestr letni 2012/13 2014L - Semestr Letni 2013/14 2015Z - Semestr Zimowy 2014/15 2015L - Semestr Letni 2014/15 2016L - Semestr letni 2015/2016 2017L - Semestr letni 2016/2017 2018L - Semestr letni 2017/2018 2019L - Semestr letni 2018/2019 2020L - Semestr letni 2019/2020 2022L - Semestr letni 2021/2022 2023Z - Semestr zimowy 2022/2023 2023L - Semestr letni 2022/2023 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012L | 2013L | 2014L | 2015Z | 2015L | 2016L | 2017L | 2018L | 2019L | 2020L | 2022L | 2023Z | 2023L | |||||
1000-PE-12APTW-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu 1. Pogłębienie znajomości aktualnych problemów teorii wychowania ujmowanych w relacji do zjawisk socjokulturowych 2. Znajomość aktualnych stanowisk w dyskusji nad problematyką wychowania w pedagogice ogólnej oraz innych subdyscyplinach pedagogicznych. 3. Znajomość aktualnych badań prowadzonych w obszarze teorii wychowania. 4. Wdrożenie do samokształcenia i świadomego budowania osobistych teorii wychowania. |
|
||||||||||||
1000-PE-12ARO-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Student zna koncepcję oraz narzędzia służące rozwojowi osobistemu, rozumie potrzebę całożyciowego rozwoju. Planuje i skuteczne zarządza swoim życiem osobistym i zawodowym |
|
||||||||||||
1000-PE-12EwZP-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu 1. Przybliżenie studentom historycznych, kulturowych i religijnych uwarunkowań etyki biznesu i działalności publicz-nej. 2. Ukazanie współczesnych problemów etycznych wynikających z postępującej konkurencji oraz globalizacji gospodarki. 3. Wyeksponowanie wartości etycznych obowiązujących w życiu publicznym. 4. Ukazanie humanistycznych aspektów podejmowania decyzji w procesie kierowania i zarządzani zasobami ludzkimi. |
|
|||||
1000-PE-12FW-N2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||
1000-PE-12MBSH-N2 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu Celem przedmiotu jest konstruowanie świadomości metodologicznej studenta na bazie przedstawionych założeń teoretycznych współczesnych paradygmatów badawczych. Poprzez prezentację zasad i reguł organizacji procesu badawczego nastąpi tworzenie fundamentu warsztatu pracy badawczej. Kolejnym celem jest także kształtowanie fundamentalnych kompetencji metodologicznych jako zaplecza refleksyjnej i badawczej postawy wobec rzeczywistości edukacyjnej. |
|
||||||||||||
1000-PE-12PED-N2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele przedmiotu: 1. Wprowadzenie w problematykę pedeutologii jako subdyscypliny pedagogicznej oraz zapoznanie z aktu-alnymi badaniami realizowanymi w jej obszarze i dotyczącymi nauczycieli –ich ról zawodowych oraz spo-sobów ich wypełniania, tożsamości, kompetencji, komunikowania się z uczniami. 2. Kształtowanie umiejętność analizy, ewaluacji i projektowania działań nauczyciela oraz strategii jego rozwoju osobistego i zawodowego; 5. Wdrożenie do samokształcenia i refleksji dającej podstawę do świadomego budowania osobistych teorii nauczania. |
|
|||||||||||||
1000-PE-12SM-N2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele seminarium są powiązane bezpośrednio z efektami kształcenia dla poszczególnych obszarów tematycznych prac dyplomowych mieszczących się w obszarze zainteresowań badawczych związanych z przedmiotami, uznanymi za wprowadzające do seminarium (wynikają one z wyboru specjalności). Intencją pedagoga jest pogłębienie wiedzy studenta w wybranym obszarze i zainspirowanie studenta do własnej pracy badawczej. |
|
|||||||||||||||