![]() |
adiunkt w jednostce Wydział Administracji i Nauk Społecznych
|
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2014Z - Diagnoza psychopedagogiczna 1000-PE-TP21DP-N2
2014Z - Diagnoza psychopedagogiczna z ewaluacją osiągnięć 1000-PE-ZEW31DP-N1
2014Z - Pedagogika rodziny 1000-PE-POS31PRO-N1
2014Z - Pedagogika rodziny 1000-PE-PR31PR-N1
2014Z - Pedagogika rodziny 1000-PE-ZEW31PR-N1
2014Z - Psychospołeczne podstawy rozwoju i wychowania 1000-PE-11PPR-N2
2014Z - Warsztat umiejętności wychowawczych 1000-PE-PSR21WU-N2
2014Z - Warsztat umiejętności wychowawczych i współpracy z rodzicami 1000-PE-ZEW31WU-N2
2014Z - Zaburzenia rozwoju indywidualnego 1000-PE-21ZRI-N1
2014L - Animacja rozwoju osobistego 1000-PE-12ARO-N2
2014L - Animacja rozwoju osobistego 1000-PE-TP12ARO-N2
2014L - Animacja rozwoju osobistego 1000-PE-ZEW12ARO-N2
2014L - Konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów terapetycznych dla osób z zaburzeniami złożonymi 1000-PE-TP22KiR-N2
2014L - Socjologia wychowania 1000-PE-12SW-N1
2014L - Warsztaty kompetencji badawczych pedagoga 1000-PE-POS32WKBP-N1
2019Z - Diagnoza psychopedagogiczna 1000-PE-11DP-N2
2019Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-ZEW31PMN-N1
2019Z - Socjokulturowe podstawy wychowania 1000-PE-11SPW-N2
2023Z - Elementy treningu interpersonalnego 1000-PS-11ET-N3
2023Z - Socjokulturowe podstawy wychowania 1000-PE-11SPW-N2
2023Z - Zaburzenia rozwoju indywidualnego 1000-PE-21ZRI-N1
Prowadzone przedmioty
2014Z - Diagnoza psychopedagogiczna z ewaluacją osiągnięć 1000-PE-ZEW31DP-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Samokształcenie (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014Z - Psychospołeczne podstawy rozwoju i wychowania 1000-PE-11PPR-N2:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2014Z - Warsztat umiejętności wychowawczych i współpracy z rodzicami 1000-PE-ZEW31WU-N2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014L - Konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów terapetycznych dla osób z zaburzeniami złożonymi 1000-PE-TP22KiR-N2:
Wykład (grupa 1)
2015Z - Kultura organizacyjna w placówkach oświatowo-wychowawczych 1000-PE-11KOwP-N1:
Konwersatorium (grupa 1)
2015Z - Projektowanie, dokumentowanie i ewaluacja pracy n-la 1000-PE-ZEW31PDEN-N1:
Konwersatorium (grupa 1)
2015Z - Projektowanie, dokumentowanie i ewaluacja pracy nauczyciela 1000-PE-ZEW21PD-N2:
Konwersatorium (grupa 1)
2015Z - Psychospołeczne podstawy rozwoju i wychowania 1000-PE-11PPR-N2:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015L - Konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów terapetycznych dla osób z zaburzeniami złożonymi 1000-PE-TP22KiR-N2:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Kultura organizacyjna w placówkach oświatowo-wychowawczych 1000-PE-11KOwP-N1:
Konwersatorium (grupa 1)
2016Z - Projektowanie, dokumentowanie i ewaluacja pracy n-la 1000-PE-ZEW31PDEN-N1:
Konwersatorium (grupa 1)
2016Z - Projektowanie, dokumentowanie i ewaluacja pracy nauczyciela 1000-PE-ZEW21PD-N2:
Konwersatorium (grupa 1)
2016Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-31PMNZEW-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-ZEW21PM-N2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Socjokulturowe podstawy wychowania 1000-PE-11SPW-N2:
Konwersatorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016L - Konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów terapetycznych dla osób z zaburzeniami złożonymi 1000-PE-TP22KiR-N2:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-31PMNZEW-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-ZEW21PM-N2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017L - Konstruowanie i realizowanie ind. programów terapeutycznych dla osób z calościowymi zaburzeniami rozwojowymi 1000-PE-TP12KRP-N2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2017L - Konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów terapetycznych dla osób z zaburzeniami złożonymi 1000-PE-TP22KiR-N2:
Wykład (grupa 1)
2018Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-31PMNZEW-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Konstruowanie i realizowanie ind. programów terapeutycznych dla osób z calościowymi zaburzeniami rozwojowymi 1000-PE-TP12KRP-N2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2018L - Konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów terapetycznych dla osób z zaburzeniami złożonymi 1000-PE-TP22KiR-N2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2019Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-ZEW31PMN-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2019L - Konstruowanie i realizowanie ind. programów terapeutycznych dla osób z calościowymi zaburzeniami rozwojowymi 1000-PE-TP12KRP-N2:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2020Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-ZEW31PMN-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2020Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-ZEWiO31PM-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)
2020L - Animacja rozwoju osobistego 1000-PE-12ARO-N2:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2020L - Rozwiązywanie konfliktów 1000-PE-12RK-N2:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2021Z - Przygotowanie merytoryczne nauczyciela ZEW 1000-PE-ZEWiO31PM-N1:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1)